Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

ΗΛΘΕ ΝΑ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ !

Πριν από 4 χρόνια, στο γραφείο μου πήρα μια επιστολή που ένας κύριος με ευχαριστούσε για την εν γένει  συμπεριφορά τη δική μου και της εταιρίας που εκπροσωπούσα τότε, στην ασθένεια του αδελφού του ο οποίος νοσηλεύτηκε κατ' αρχήν στο Νοσοκομείο της Καλαμάτας και επειδή υπήρχαν φρικτά παράπονα, πλην ενός γιατρού, που όμως δεν έφτανε για την θεραπεία του αδελφού του και τον οποίον ευχαριστούσε στην επιστολή που μου είχε στείλει. Τότε ήταν που ο συγκεκριμένος κύριος απευθύνθηκε σε μένα προσωπικά ως Διευθυντής του Γραφείου της Καλαμάτας, για να κάνω αυτά που έπρεπε να κάνει ο οποιοσδήποτε ασφαλιστής.       
Ο αδελφός του τότε, πράγματι νοσηλεύτηκε σε μεγάλο Ιδιωτικό Νοσοκομείο της Αθήνας και μετά από 40 ημέρες περίπου βγήκε από εκεί με πλήρη υγεία, θεραπευμένος από την ασθένεια που τον είχε χτυπήσει, και με τις υποδείξεις μου δεν πλήρωσε ούτε 1 €.
Όταν γύρισαν όλοι στην Καλαμάτα, το πρώτο πράγμα που έκανε αυτός ο ίδιος και ο αδελφός του, ήταν να περάσουν από το γραφείο, να με ευχαριστήσουν και στη συνέχεια να ασφαλιστεί και ο ίδιος, αλλά και η σύζυγός του και το παιδί τους.
Πριν ένα μήνα περίπου ο ίδιος άνθρωπος ασθένησε, ευτυχώς όχι τόσο σοβαρά όπως ο αδελφός του,  και όταν ο γιατρός του είπε ότι πρέπει να πάει στο νοσοκομείο, η πρώτη δουλειά του ανθρώπου αυτού ήταν να με πάρει στο τηλέφωνο για να τον συμβουλεύσω τι πρέπει να κάνει. Πράγματι ακολουθήθηκε η ίδια διαδικασία και ο συγκεκριμένος ασφαλισμένος ακολούθησε και αυτός ότι του είπα, νοσηλεύτηκε για 1 εβδομάδα, έγινε και αυτός καλά και πάλι ήλθε στο γραφείο μου παραδίδοντάς μου συγχρόνως και μια επιστολή. Στην επιστολή αυτή στην ουσία απευθυνόταν σε όλους τους Έλληνες, και ιδιαίτερα στους Μεσσήνιους, πόσο χρήσιμη, αλλά προ πάντων ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ είναι η Ιδιωτική Ασφάλιση ιδιαίτερα σήμερα σε όλο τον κόσμο. 
Την επιστολή αυτή την έχω βάλει σε μια κορνίζα γιατί εκτός του ότι είναι ένας έπαινος, ένα βραβείο, για την αποτελεσματικότητα της δουλειά μου, την έβαλα για να δει όλος ο κόσμος πόσο απαραίτητο είναι σήμερα ένα ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΜΙΚΡΟ ή ΜΕΓΑΛΟ !
Αυτό το άρθρο μου το σημερινό, το γράφω γιατί πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι, είτε το έχουμε συνειδητοποιήσει είτε όχι η Ιδιωτική Ασφάλιση είναι μια ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΑΝΑΓΚΗ !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου