Σάββατο 4 Ιουνίου 2016

ΙΟΥΝΙΟΣ 1973 - ΙΟΥΝΙΟΣ 2016. 43 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ !

Ναι, πέρασαν 43 ολόκληρα χρόνια, από τον Ιούνιο του 1973, τότε που   μου πρότειναν να ασχοληθώ σαν μερικής απασχόλησης σε μια νέα δουλειά που όχι μόνο δεν την ήξερα σαν δουλειά, αλλά ούτε καν σαν 
  
    SAOUTIS  INSURANCE        
       
43 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
  Ασφάλιστρα Αυτοκινήτων Έκπληξη    Με αυτήν την ακρίβεια, αν ψάχνετε τα καλύτερα  και φθηνότερα Ασφάλιστρα Αυτοκινήτου,                  μη ψάχνετε, η εγγύηση και οι εμπειρίες του γραφείου μας, είναι στη διάθεσή σας.
                                                                              
        ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΥ 42 (Ισόγειο) ΚΑΛΑΜΑΤΑ
       Τηλ. 2721 300351, Κιν. 6977 172 942
                                                                                                   
θεσμό.  Από περιέργεια μπήκα σε ένα σεμινάριο, αλλά με πολύ ενδιαφέρον βγήκα όταν το τελείωσα. 20 μήνες αργότερα, όταν πήγα να ασφαλίσω το νιόπαντρο φίλο μου, δεν τον ασφάλισα διότι η γυναίκα του μου είπε σαν αντίρρηση «τι λες ρε Αντώνη, εμείς δεν έχουμε ούτε καναπέ να κάτσουμε και εσύ μας λες να δώσουμε λεφτά για Ασφάλεια ζωής ;». Τότε σαν «στραβάδι» στη δουλειά έφυγα με κατεβασμένο το κεφάλι.    
Τα πράγματα ήλθαν όμως έτσι που με μηχανάκι ο φίλος μου τράκαρε. 
Οι γιατροί διέγνωσαν ότι θα μείνει παράλυτος, έλα όμως που δύο χρόνια μετά από διάφορες επιπλοκές ο καλός μου φίλος έφυγε από τη ζωή !    Ξέρετε τι μου είπε η γυναίκα του ; «Καλά, εσύ τότε που είχες έλθει να τον ασφαλίσεις, δεν μπορούσες να επιμείνεις λίγο περισσότερο ;»           
Αυτό ήταν, τότε κατάλαβα πόση μεγάλη αξία έχει αυτό που έκανα,  
αρχικά σαν μερικής, μετέπειτα σαν ολικής απασχόλησης μέχρι και σήμερα. 
Πέρασα από 40 κύματα, άλλοτε ένα κύμα με πέταγε στα ύψη και άλλοτε με πήγαινε στον πάτο. Εγώ όμως επέμενα, μαχητής σαν αθλητής, πεισματάρης σαν επαγγελματίας και παθιασμένος για την επιτυχία. Σήμερα, κλείνοντας 43 χρόνια από τότε, με τις εμπειρίες μου, τις γνώσεις μου και το κύρος μου στον ασφαλιστικό χώρο, κατάφερα να πετύχω ασφάλιστρα τέτοια που να είναι αντάξια αυτών που ζητάει όλος ο κόσμος σήμερα, σ’ αυτές τις δύσκολες οικονομικές στιγμές που ζούμε στην Ελλάδα.                                                             
Δείτε ποια είναι τα ασφάλιστρα της προσφοράς μας, που σίγουρα σας ενδιαφέρουν.     
  
Για  κατοίκους Καλαμάτας    
Για κατοίκους  λοιπής Μεσσηνίας

Ιππ.      

Απλή  Υποχρ

Απλή+ΟΒ

Απλή+ΟΒ+ΘΚ

Απλή Υποχρ.

Απλή+ΟΒ

Απλή+ΟΒ+ΘΚ
01-06
     69 €
    84 €
       98 €
       61 €
    77 €
      91 €
07-08
     74 €
    90 €
     104 €
       64 €
    81 €
      94 €
09-10
     84 €
  100 €
     117 €
       75 €
    92 €
    105 €
11-12
     92 €
  109 €
     124 €
       78 €
    95 €
    108 €
Ενημερωθείτε  και για τις μεγάλες εκπτώσεις  μας στους
Ανέργους,  
Αστυνομικούς,
Στρατιωτικούς,
Ιερείς,
Για πλήθος  Οχημάτων,
Δικαστικών   
και λοιπών άλλων κατηγοριών
πχ, για Αστυνομικό που διαμένει  στη λοιπή Μεσσηνία (εκτός Καλαμάτας)  και έχει αυτοκίνητο ΕΙΧ  1400 cc ή 10 ίππων,  με Οδική Βοήθεια                       
                         6μηνιαίο Ασφάλιστρο  Μόνο
77 € !!! 

 SAOUTIS  INSURANCE .  ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΥ 42 (Ισόγειο) ΚΑΛΑΜΑΤΑ
  Τηλ. 2721 300351, Κιν. 6977 172 942  e-mail : agsaouti@gmail.com
       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου